
-
TEAM – valoare și cultura în organizație
În acest workshop ne propunem să identificăm potențialul fiecărui individ din echipă și să arătăm cum prin folosirea abilitaților personale putem să aliniem comportamentele actuale la valorile și cultura organizației dumneavoastră, astfel încât fiecare participant să-și stabilească un plan de acțiune în strânsă concordanță cu obiectivele de atins. Prin acest workshop participanții vor găsi direcții noi de dezvoltat care să ofere alternative stării prezente în vederea de a crea un mediu de muncă eficient.
Workshop-ul are următoarele repere:
Identificarea și caracterizarea valorilor curente ale echipei;
Stabilirea valorilor importante pentru echipă și alinierea lor la organizație;
Sumarizarea punctelor tari și a limitărilor din echipă;
Realizarea unui profil al comportamentelor pentru fiecare participant și compararea lui cu profilul real al echipei;
Stabilirea unui plan de acțiune pe două obiective în vederea creșterii performanței individuale și de echipă.
Durata workshop: 1 zi - 9.00 – 18.00
-
PRODUS – vânzarea de soluții la problemele pacienților
Poziționarea in funcție de consumator utilizează modele aspiraționale în atragerea clientului țintă. Pornind de la datele produsului și de la rolul lui ajungem la ce rezultate îi aduce clientului final. Aplicarea acestor modele aduce valoare vânzării printr-un serviciu care îndeplinește nevoile, dorințele și așteptările clienților.
Workshop-ul are următoarele repere:
Participanții au posibilitatea să înțeleagă, exploreze si să aplice rolul produselor;
Participanții înțeleg și învață cum să facă legătura dintre caracteristicile, funcțiile și beneficiile produsului având în vedere clientul;
Cursul îmbină aspectele teoretice cu realitatea practică prin exerciții specifice.
Durata workshop: 1 zi - 9.00 – 18.00
-
Decizia - asumare, evoluție, schimbare
Realizarea obiectivelor de business şi personale implică cunoaşterea şi asumarea unor riscuri multiple impuse de schimbarea permanentă a mediului de afaceri şi cel privat. Suntem cu toţi parte a unor proiecte, iar punctul de plecare în acestea îl constituie definirea şi aşezarea în ordinea priorităţii lor: să îmi cresc afacerea, să fiu într-o formă fizică mai bună, să îmi construiesc o familie fericită, să înving într-o competiţie.
Modul în care reacţionam în aceste cazuri este diferit si influenţat de factorii care acţioneaza in acel moment din exterior, dar şi din interiorul nostru, iar in funcţie de aceştia luam decizii sau facem alegeri.
Deciziile sau alegerile fac parte din viaţa noastră permanentă. O persoană sau un manager de succes inţelege efectele deciziilor sale din toate perspectivele, şi nu în ultimul rând din cea a performanţei.Cum se desfășoară?
Participanţii la acest workshop vor descoperi cu ajutorul jocului şi introspecţiei, acel sistem optim şi propriu fiecăruia care constituie fundamentul finalizării cu succes al proiectelor şi al îndeplinirii obiectivelor pe care şi le-au propus.
Vom folosi tehnici de coaching, training şi un joc creat în Canada şi rafinat de Alain Cardon.Obiectivele workshop:
Care sunt credinţele tale pe care le foloseşti acum în mod inconştient în proiectele din care faci parte.
Modul în care îţi stabileşti ţelurile, așteptările tale referitoare la acestea şi cadrul de referință în care acţionezi în drumul către atingerea lor.
Ce strategii legate de riscuri ai.
Ce poţi face pentru a creşte în drumul tău către excelenţă.
Structura workshop:
Durata: 1 zi - 9.00 – 18.00, maxim 10 persoane -
Obiecțiile – bariere sau oportunități în procesul de vânzare
Atunci când construim un dialog cu clientul, acesta ne pune la încercare abilitățile noastre de vânzător, iar acest lucru îl face prin construirea unor obiecții care să amâne luarea unei decizii de cumpărare din partea lui. De cele mai multe ori oamenii de vânzări se tem sa primească un răspuns negativ din partea clienților și astfel nu explorează obiecția clientului pentru a identifica cauza reală. Neînțelegerea și percepția greșită a obiecțiilor duce la teama de a continua procesul de vânzare. Acest workshop are ca scop creșterea profitabilității unei vizite prin identificarea corectă a nevoilor reale a clienților pornind de la obiecțiile pe care le ridică.
Workshop-ul are următoarele repere:
Cum să recunoașteți obiecțiile ca formă de semnale de vânzare;
Obiecțiile vă ajută să cunoașteți obiceiurile clienților voștri;
Ce se poate ascunde în spatele obiecțiilor;
Cum obiecțiile vă pot ajuta să finalizați procesul vânzării.
Durată workshop: 2 zile
-
Valoarea - Întrebările care Vând
Cheia succesului în vânzare o reprezintă identificarea nevoilor reale, pentru că orice client cumpără un produs sau o ofertă de servicii doar dacă acestea îi satisfac dorința sa. În consecința clientul va cumpăra de la tine dacă i-ai satisfăcut nevoia sa explicită.
Aproape toți clienții sunt sau par a fi mulțumiți cu starea actuală a afacerii lor. Rolul unui om de vânzări este să transforme această stare actuală de mulțumire a clientului într-una în care orice este posibil. Cum se poate realiza? Folosind o strategie de chestionare în care clientul nostru să identifice care sunt de fapt dorințele și nevoile sale actuale.Prin acest workshop se reinventează procesul de vânzare curent prin utilizarea întrebărilor situaționale având ca rezultat:
Identificarea clară a nevoilor clienților;
Poziționarea produsului în funcție de beneficiul dorit de fiecare client;
Identificarea obiecțiilor reale ale clienților și repoziționarea produsului / serviciului vândut;
Creșterea abilității de a folosi întrebări deschise, în detrimentul celor închise;
Creșterea profitabilității întâlnirilor cu clienții.
Durată workshop: 2 zile
-
Vânzări cu NLP
Fie că vorbim despre oameni de vânzări la început de carieră, fie de profesioniști ai acestei meserii, dobândirea măiestriei în vânzări este sinonimă cu perseverența unei celule de a se adapta permanent la schimbările mediului în care aceasta există.
În climatul actual, bazat pe existența unor criterii precise de măsurare a competențelor necesare succesului, programele ce combină identificarea potențialului, training-ul, consulting-ul și coaching-ul susțin echipele de vânzări să obțină rezultate și să se diferențieze prin mesajul pe care îl transmit in piață.
Cum poți avea succes în vânzări în ziua de azi, iată o întrebare la care răspunsul este: dezvoltarea acelor competențe care sunt asociate factorilor de succes în vânzări! Aceste competențe se antrenează utilizând tehnici specifice de programare neurolingvistică aplicate sub forma de exerciții.Obiective:
Înțelegerea factorilor de succes în vânzări și a competentelor asociate acestora
Aplicarea în practică a unor comportamente aliniate factorilor de succes
Îmbunătățirea calității deciziilor și a rezultatelor echipei
Rezultate individuale:
te faci mai ușor înțeles clienților;
recunoști semnalele de cumpărare;
îți adaptezi modul de comunicare în funcție de client;
susții demersul clientului de a trece de la dorință la faptă;
identifici și depășești blocaje în comunicarea cu cei din jur;
folosești feedback-ul ca instrument de modelare (a ta și a celor din jurul tău);
cunoști și folosești perspectivele multiple din comunicare;
generezi și menții stări potențatoare cu clienții;
identifici motivația din spatele obiecțiilor;
identifici factorii care determină dorințele;
creezi entuziasmul și pasiunea în cealaltă persoană;
găsești motivațiile ce stau la baza luării unei decizii;
influențezi folosind imparțialitatea;
folosești tehnici de chestionare pentru o mai bună definire a nevoilor clientului;
ești flexibil în propria abordare cu clienții;
îți dezvolți aptitudini de gestiune al stresului
generezi un răspuns receptiv inclusiv la clienții ce par a fi dificili;
Beneficii pentru business
organizarea și clarificarea gândirii;
înțelegerea rolului reprezentantului de vânzări în sistemul clientului;
definirea competențelor necesare și comportamentelor aferente acestora și aplicarea lor practică;
menținerea unui nivel ridicat de motivare evidențiat de realizări;
conștientizarea avantajelor pe care le aduce cultura vânzărilor cu NLP în organizație.
Durata workshop: 3 zile