
-
TEAM - valoare și cultură în organizație
În acest workshop ne propunem să identificăm potențialul fiecărui individ din echipă și să arătăm cum prin folosirea abilitaților personale putem să aliniem comportamentele actuale la valorile și cultura organizației dumneavoastră, astfel încât fiecare participant să-și stabilească un plan de acțiune în strânsă concordanță cu obiectivele de atins. Prin acest workshop participanții vor găsi direcții noi de dezvoltat care să ofere alternative stării prezente în vederea de a crea un mediu de muncă eficient.
Workshop-ul are următoarele repere:Identificarea și caracterizarea valorilor curente ale echipei;
Stabilirea valorilor importante pentru echipă și alinierea lor la organizație;
Sumarizarea punctelor tari și a limitărilor din echipă;
Realizarea unui profil al comportamentelor pentru fiecare participant și compararea lui cu profilul real al echipei;
Stabilirea unui plan de acțiune pe două obiective în vederea creșterii performanței individuale și de echipă.
Durata workshop: 1 zi - 9:00 – 18:00
-
Managementul performanței prin leadership
O cerință importantă în business este adaptarea farmacistului șef la cele 4 roluri esențiale care duc la creșterea performanței la locul de muncă: manager, trainer, consultant și leader. Managementul performanței îi învață pe farmacistul șef cum să influențeze comportamentele celor din subordine cu scopul de a atinge obiectivele cantitative și calitative dorite.
Workshop-ul are următoarele repere:
Stabilirea și urmărirea obiectivelor de performanță de echipă și individuale;
Planificarea și organizarea activităților esențiale;
Dezvoltarea abilităților de comunicare în cadrul echipei;
Identificarea și înțelegerea propriului stil de management – în baza unui chestionar;
Dezvoltarea și motivarea echipei în funcție de stilul de management;
Valoarea comunicării în echipă.
Workshop-ul conține o parte teoretică care va fi susținută și aplicată prin exerciții individuale și de grup.
Durata workshop: 2 zile
-
Produs – Vânzarea de soluții la problemele pacienților
Poziționarea in funcție de consumator utilizează modele aspiraționale în atragerea pacientului țintă. Pornind de la datele produsului și de la rolul lui ajungem la ce rezultate îi aduce pacientului. Aplicarea acestor modele aduce valoare vânzării printr-un serviciu care îndeplinește nevoile, dorințele și așteptările pacienților.
Workshop-ul are următoarele repere:
Participanții au posibilitatea să înțeleagă, exploreze si să aplice rolul produselor;
Se clarifică cum efectele produsului ajută pacientul să identifice modul în care acesta îl ajută să-și depășească starea;
Participanții înțeleg și învață cum să facă legătura dintre caracteristicile, funcțiile și beneficiile produsului având în vedere pacientul;
Cursul îmbină aspectele teoretice cu realitatea practică prin exerciții specifice.
Durata workshop: 1 zi - 9.00 – 18.00
-
Decizia – asumare, evoluție, schimbare
Realizarea obiectivelor de business şi personale implică cunoaşterea şi asumarea unor riscuri multiple impuse de schimbarea permanentă a mediului de afaceri şi cel privat. Suntem cu toţi parte a unor proiecte, iar punctul de plecare în acestea îl constituie definirea şi aşezarea în ordinea priorităţii lor: să îmi cresc afacerea, să fiu într-o formă fizică mai bună, să îmi construiesc o familie fericită, să înving într-o competiţie.
Modul în care reacţionam în aceste cazuri este diferit si influenţat de factorii care acţioneaza in acel moment din exterior, dar şi din interiorul nostru, iar in funcţie de aceştia luam decizii sau facem alegeri.Deciziile sau alegerile fac parte din viaţa noastră permanentă. O persoană sau un manager de succes inţelege efectele deciziilor sale din toate perspectivele, şi nu în ultimul rând din cea a performanţei.
Cum se desfășoară?
Participanţii la acest workshop vor descoperi cu ajutorul jocului şi introspecţiei, acel sistem optim şi propriu fiecăruia care constituie fundamentul finalizării cu succes al proiectelor şi al îndeplinirii obiectivelor pe care şi le-au propus.
Vom folosi tehnici de coaching, training şi un joc creat în Canada şi rafinat de Alain Cardon.Obiectivele workshop:
Care sunt credinţele tale pe care le foloseşti acum în mod inconştient în proiectele din care faci parte.
Modul în care îţi stabileşti ţelurile, așteptările tale referitoare la acestea şi cadrul de referință în care acţionezi în drumul către atingerea lor.
Ce strategii legate de riscuri ai.
Ce poţi face pentru a creşte în drumul tău către excelenţă.
Durata: 1 zi - 9.00 – 18.00, maxim 10 persoane
-
Dezvoltarea abilităților de coaching – oferirea de feedback
Federația Internațională de Coaching (ICF) definește coaching-ul drept un “parteneriat care accelerează ritmul de învățare al clientului, performanță și progresul acestuia pe plan personal și profesional”. Un element important în coaching este conștientizarea, ea reprezintă acumularea și perceperea clară a faptelor și informațiilor relevante, precum și abilitatea de a determina ce este relevant.
Workshop-ul are următoarele repere:
Care sunt beneficiile coaching-lui și cum îl aplicăm la locul de muncă;
Diferențele între abilitățile de coaching, consulting și training;
Modul de oferire a feedback-ului;
Strategia de interacțiune manager-angajat;
Identificarea structurii sarcinilor și relația cu activitatea principală care aduce valoare în business;
Modul de întocmire a unui plan de acțiune împreună cu angajatul în scopul maximizării performanțelor acestuia.
Workshop-ul conține o parte teoretică care va fi susținută și aplicată prin exerciții individuale și de grup.
Durata workshop: 2 zile